Easy Cooking Empire

Bahan Kisar Masakan Homemade | Bahan Masakan | Pelbagai Rempah Ratus | Mudah & Cepat.. | Jimat Masa & Jimat Tenaga..
Diproses Segar & Bersih | Dibungkus Rapi | Penghantaran Pantas | Tanpa Bahan Pengawet

Kenapa Pilih Easy Cooking Empire ?

Semua Produk

Cara Tempahan

1. Pilih Produk
2. Tambah ke Troli > Checkout
3. Isi maklumat penghantaran.
4. Pilih cara penghantaran.
5. Buat Pembayaran, Kami Proses & Hantar

Hubungi Kami

FAQ - Pertanyaan & Jawapan

Berapa lama tahan ?
Produk bahan kisar kami tidak menggunakan bahan pengawet,untuk kegunaan hari-hari, sis boleh simpan bertutup dalam chiller, insyaAllah dengan cara gunapakai dan penjagaan produk yang betul boleh tahan sebulan atau lebih. Kalau tak guna lama, sis boleh simpan dalam freezer/beku.. Sebelum guna sis boleh check keadaan produk dahulu ye. Yang penting, guna untuk masakan, jangan makan direct ye.. 😉 😉 😉

Cara Penyimpanan ?
Untuk kegunaan harian, boleh letak dalam chiller je, tapi kalau tak guna lama, simpan dalam freezer tau..

Berapa hari penghantaran ?
Untuk menjamin kualiti produk, kami tidak proses secara pukal dan simpan stok banyak, setiap hari produk yang kami keluarkan akan sentiasa dihantar kepada pelanggan. Mohon berikan kami masa 1-4 hari utk produk kami sampai kepada sis ye. 

Caj penghantaran?
Semasa sis checkout nanti, ada 2 pilihan penghantaran, melalui postage J&T atau kami arrange penghantaran menggunakan perkhidmatan GRAB/LALAMOVE/RUNNER. Nanti sis pilih yang mana sesuai ye. Kalau sis tak pasti, sis boleh je whatsapp kami direct..:-)

Caj penghantaran untuk kawasan sekitar/berdekatan ?
Sis boleh whatsapp kami untuk semak caj penghantaran dan membuat pembayaran terus melalui whatsapp. 

Produk tak rosak ke kalau guna postage ?
InsyaAllah,kebiasaannya, semua produk yang pelanggan kami terima masih sejuk. Produk yang akan dihantar adalah secara sejuk beku, oleh kerana itu, polystrene box adalah sangat penting untuk penghantaran secara postage.Sekiranya terdapat sebarang masalah berkaitan produk, sila makumkan kami ye. 🙂

Ada COD ?
Maaf, buat masa ini, kami tidak sediakan perkhidmatan COD.

Boleh pickup ke ?
Boleh sis, untuk pickup, pembelian & pembayaran melalui whatsapp sahaja. Yang penting sis whatsapp je kami untuk buat arragement.

Boleh buat urgent order ?
Setiap hari kami menerima pesanan dan membuat penghantaran. Stok adalah terhad. Sis boleh whatsapp kami untuk check availability ye.

Cara pembayaran ?
Buat masa ini, kami hanya menerima DuitNow QR di page checkout untuk mengelakkan caj transaksi.

Scroll to Top
0